Jump to navigation Jump to search
- Cneordnes is sēo mōdor gōdre spēde
- "Diligence is the mother of good luck.
- Gemun þæt tīma is feoh.
- Remember that time is money.
- Advice to a Young Tradesman (1748)
- Nǣfre wæs gōd gūþ oþþe yfel friþ.
- There never was a good war or a bad peace.
- Gewrit tō Josiah Quincy (11 Hāligmōnaþ, 1783)
- Ealle þā gedwildmenn þe ic ǣr wiste wǣron ǣr þēawfæste weras.
- All the heretics I have known have been virtuous men.
- Gewrit tō Benjamin Vaughan (24 Winterfylleþ, 1788)
- Ic þence þæt se betsta weg tō dōnne gōd tō þǣm earmum, nis tō settenne hīe on īeðnesse in earmðe, ac tō lǣdenne oþþe tō drīfenne hīe þǣrūt.
- I think the best way of doing good to the poor, is not making them easy in poverty, but leading or driving them out of it.
- On the Price of Corn and Management of the Poor (29 Blōtmōnaþ, 1766)